Versetul zilei

Saturday, March 10, 2018

Nu am timp să fac nimic

Am avut o perioadă lungă în care nu aveam timp să fac nimic. Vorbeam cu prietena mea și mă plângeam : Nu am timp. Nu am timp să fac nimic și am atât de multe de făcut!
Iar ea îmi spunea să dau prioritate lucrurilor care sunt importante. Prioritate? Lucruri importante? Nu înțelegeam cum să fac eu așa ceva. Și nici nu am înțeles nimic până nu am învățat să mă rog: ”Doamne vreau să fac voia Ta, în viața mea, în fiecare domeniu vreau voia Ta.” Și în momentul în care am învățat această rugăciune și am învățat voia lui Dumnezeu pentru mine, am început să am timp. 

Am realizat atunci că problema nu era lipsa timpului ci folosirea lui într-un mod greșit. Întregul meu timp se irosea pe lucruri ce nu aveau nici o valoare. Spre exemplu, eram în stare să stau cu orele în fața unor seriale. 

Poate că și tu te confrunți cu această problemă, poate strigi către unul, către altul sau chiar către tine că nu ai timp și ai atât de multe de făcut. Lasă-mă să îți spun ceva. Cu toții avem același timp. Ni se oferă același număr de ore pe zi și cu toții avem multe de făcut. Singurul lucru care face diferența este ceea ce noi alegem să facem cu acele ore pe care le avem. 

A venit vremea să te oprești din a-ți irosi timpul și viața. Timpul tău este prețios și merită investit în lucruri care au valoare. Dacă nu știi care sunt lucrurile care au valoare le poți căuta în rugăciune. De fapt totul începe de la o rugăciune simplă făcută din toată inima, și e chiar rugăciunea lăsată de Mântuitorul nostru : Tatăl nostru care ești în ceruri facă-se voia Ta.

Pe măsură ce tu vei afla care este voia lui Dumnezeu pentru tine și vei acționa conform acesteia timpul tău va fi investit unde trebuie. Vei avea timp din belșug. 

Alege astăzi cât încă ți se oferă timp să îl investești cu înțelepciune!

Sursă imagine: Deviantart.com

No comments:

Post a Comment