Versetul zilei

Saturday, March 3, 2018

Cine este acest Iisus?

Astăzi credința este mută și credincioșii sunt orbi. Biserici sunt peste tot, Dumnezeu însă este prezent tot mai puțin. Mă întreb oare de ce? 
Am auzit odată despre un om care mergea pe străzi, le vorbea oamenilor de Dumnezeu, îi chema cu îndrăzneală la pocăință. Astăzi, deși trăim într-o țară creștină, nimeni nu spune nimic, toți tăcem. Dacă avem credință în Dumnezeu? Da, am spune noi, avem. Și eu și cu tine avem credință și totuși, tăcem. De ce am împărtăși credința? Nu e ca și cum am vinde legume la piață sau ca și cum am împărți mărțișoare la oameni, că tot e luna Martie. Nu, nu. Credința zicem noi, se ține, că doar vorba aceea, fiecare cu credința lui.  Nu pot să vin să îți împărtășesc eu credința mea, tu o ai deja pe a ta. Deci, putem sta liniștiți. 

Credință este. Fiecare cu credința lui, cu obiceiurile lui. Și pocăință? Pocăință avem? Dar de Iisus mai știe cineva ceva? 

Cine este acest Iisus?
A fost și El Dumnezeu și om. Fiul Tatălui din ceruri, trimis pe pământ, pentru noi. A fost umilit, batjocorit, s-a făcut vinovat de păcatele noastre și le-a purtat asupra Lui, ne-a dat viață veșnică, un nume nou. A suferit totul. A răbdat totul. Ca noi să putem avea o relație personală cu El.

Eu și cu tine ce facem?
Pierdem timpul. Rătăcim pe ici pe colo, fiecare cu credința lui. Vedem că unii și alții mor pe lângă noi, vedem că sunt oameni sărmani, vedem că unii nu au auzit de Dumnezeu, dar stăm liniștiți, că noi avem credință. 

Oare când ne vom trezi? 
Când vom înceta să mai trăim așa? 

Ție, celui care crezi în această vorbă: fiecare cu credința lui, dă-mi voie să îți spun că există o singură credință, un singur Dumnezeu: Tată, Fiu și Duh. 
Ție, celui care știi deja aceste lucruri dar stai nepăsător în credința ta, dă-mi voie să îți spun că credința se împărtășește. Când ai o bucată bună de prăjitură și sunt oameni pe lângă tine, nu o ții pentru tine. Nu mănânci tu toată prăjitura, îi servești și pe ei. Ei, la fel e și cu credința. Cum poți sta liniștit când știi că alții merg în iad? 

Degeaba avem biserici. Bisericile nu îți mântuiesc sufletul. Degeaba avem fiecare credința lui. Adevărul e unul singur, adevărul e Iisus Hristos. Cine este acest Iisus, îți poți răspunde?!

Sursă imagine: Pinterest

1 comment:

  1. Daca nu Sa-ntrupat în noi Cuvântul,si daca n-am murit si înviat cu EL, Nu vom sti niciodata de unde bate vântul,de n-am raspuns chemarii si iubitorului appel...

    ReplyDelete