Versetul zilei

Monday, November 27, 2017

Onorează-ți Regele!

Poate cauți să fii plăcut în fața oamenilor, iar acest lucru nu este rău, dar dă-mi voie să te întreb astăzi, cauți să fii plăcut și în fața lui Dumnezeu?

Uneori aceste lucruri se bat cap în cap. Câteodată pur și simplu nu ai cum să fii plăcut atât în fața oamenilor cât și în fața lui Dumnezeu, cum procedezi atunci?

Am fost pusă în astfel de situații și din păcate, am ales oamenii. Apoi am realizat că nu se merită. Nu se merită să pui oamenii mai presus de Dumnezeu. Pierzi prea multe atunci când părerea celor din jurul tău valorează pentru tine mai mult decât părerea Lui.

Știu că este puțin dificil, dar nu ai vrea să știi că prin tot ceea ce faci tu îl onorezi pe Dumnezeu? Poate că oamenii te vor dezaproba, poate vei fi privit cu alți ochi, dar știi ceva? Dumnezeu e mai presus de oameni. Dumnezeu e Rege. El e Creatorul pe când omul este creația. Așadar, spune-mi, în ochii cui ai vrea să fii considerat plăcut?

Onorează-ți Regele!

Prin tot ceea ce faci, prin tot ceea ce ești tu caută să arăți către El. Caută să fii ca un pom sădit lângă ape, ce la vremea potrivită aduce rod. Caută să fii felinarul care deși stă nemișcat, luminează în întuneric și indică calea. 

Hainele tale spun ceva despre tine. Cuvintele tale spun ceva despre tine. Comportamentul tău spune ceva despre tine. Nu ai vrea să zică ceva frumos? Ceva care să îl onoreze pe Dumnezeu?

Eu mai am mult de lucru la acest capitol. Poate că și tu te afli în aceeași situație. Amintește-ți că e greu, dar nu e imposibil. 

Haide să ne onorăm Regele!

P.S. Nu uita de proiectul Oameni cu povești. Implică-te și tu!

Sursă imagine: Pinterest 

No comments:

Post a Comment