Versetul zilei

Sunday, December 24, 2017

Vă las pacea , vă dau pacea Mea


Vă las pacea, vă dau pacea Mea. 
Nu v-o dau cum o dă lumea. 
Să nu vi se tulbure inima, nici să nu se înspăimânte. 
Ioan 14: 27

Adesea trăim cu o pace falsă în suflet. Ni se pare că suntem bine, că suntem liniștiți și chiar bucuroși dar la cel mai mic șuvoi de apă ne ducem la vale, pierdem controlul. 

Cred că ai auzit și tu despre vestita întrebare: cum ești și răspunsul ce-o purcede: sunt bine. Dar cum poți să fii bine când în sufletul tău e haos? 
Bine ești când ai pace. 

Când ai pace nu te clatini în furtuni, nu lași supărarea să te cuprindă și să îți acopere tot orizontul. Când ai pace poți zbura. Când ai pace îi vezi pe alții și nu te mai uiți atât de mult numai la tine. 

Poate ai avut zile, săptămâni, luni în care nu ai văzut nimic altceva decât problemele ce îți stăteau în față. Poate nu ai mai putut să te bucuri și nici măcar să plângi. Poate ți-a venit să te închizi undeva în casă și să stai acolo fără să faci nimic, doar să îți plângi de milă. 
Eu am avut. Și am tras atât de mult de acea perioadă încât am lungit-o la maxim. Nu puteam să mă văd decât pe mine și problemele mele. Ajunsesem într-o stare atât de rea încât a venit și ziua în care nu am putut să mă uit la un om din cauză că el avea mai mult decât aveam eu. Da, atât de jalnică eram. 

La un moment dat m-am oprit și mi-am spus că eu nu vreau să fiu așa și atunci m-am uitat spre cer și m-am rugat. De fapt, nu era o rugăciune prea reușită, dar i-am zis lui Dumnezeu: nu mai vreau să fiu așa, nu mai vreau să fiu tristă, nu mai vreau să mă uit toată ziua la problemele mele, vreau altceva. Și apoi, cumva, ceva s-a întâmplat. M-am trezit cu poftă de viață, m-am trezit cu speranță, m-am trezit cu pace. 

Și dă-mi voie să îți spun că pacea schimbă tot. Când ai pace se simte. O simți și tu, o simt și alții. Când ai pace îți radiază chipul și sufletul. Când ai pace oricât de mare ar fi furtuna tu nu cazi și dacă chiar se întâmplă să cazi, te ridici. 

Când Dumnezeu îți dă pace, pacea Lui, ți se deschide orizontul și vezi dintr-o dată lucruri pe care până atunci nu le-ai băgat în seamă. Problemele îți par acum mult mai mici, începi să fii mulțumit de viața ta și să îți îndrepți privirea spre alții. 

Astăzi pune-ți întrebarea: Am eu pace?
Dacă nu, știi unde trebuie să mergi pentru a găsi pace.

Vă las pacea, vă dau pacea Mea. 
Nu v-o dau cum o dă lumea. 
Să nu vi se tulbure inima, nici să nu se înspăimânte. 
Ioan 14: 27

Oricine ai fi, Dumnezeu vrea astăzi să îți dea pace. Vino la El cu îndrăzneală!

Sursă imagine: Pinterest

No comments:

Post a Comment